luni, 12 martie 2012

ca albinele la miere


toata lumea sufera, pentru ca se crede prea importanta atunci cand nu e,toti sufera pentru ca nu li se acorda atentia cuvenita,pentru ca nu au cu cine sa isi petreaca timpul..sau pentru ca pur si simplu adora drama.

nu suport oamenii care vin cu reprosuri,mai ales atunci cand nu au de ce si nu isi analizeaza mai intai gesturile. "de ce nu ma cauti?de ce nu ma suni?de ce ?de ce ? de ce?"

v-ati gandit totusi ca oamenii nu mai au aceeasi rabdare ca la inceput?v-ati gandit ca un prieten,chiar daca semneaza "fisa postului" (adica sa va asculte non stop si sa va dea sfaturi non-stop) poate ca are si el momentele lui in care isi doreste sa nu fie deranjat?

nu,nu v-ati gandit,pentru ca toata ziua sunati,trimiteti mesaje in stanga si in dreapta despre ce vi s-a intamplat voua..sunteti fermi convinsi ca doar voi aveti parte de drama si de probleme?ca doar voi aveti probleme in dragoste?
puneti si voi intrebarea aia simpla: "tu ce mai faci,esti bine?" si o sa vedeti ca o sa va fie si voua mai bine,o sa va simtiti mult mai apropiati de persoana respectiva..decat sa ii turuiti numai si numai problemele voastre si doar voi sa asteptati sfaturi si rezolvari de probleme.

in ziua de azi toate merg pe reciprocitate, "ochi pentru ochi"..nu ca as fi eu egoista,dar mi s-a luat sa ma simt ca
titanul Atlas, cu greutatea cerului pe umerii mei,mi s-a luat sa fiu bombardata cu toate problemele tuturor "prietenilor" ca intr-un final eu sa mi le rezolv singura pe ale mele..mi s-a luat sa tot dau explicatii in stanga si in dreapta..mi s-a luat sa fiu criticata la fiecare pas,mi s-a luat pur si simplu..daca nu caut inseamna ca nu vreau sa gasesc (nicio problema,nicio drama,absolut nimic)..vreau sa ma simt ca un balon care pur si simplu pluteste in aer,fara niciun fel de problema.

cer prea mult?

nu mai cereti daca nu vreti sa primiti,nu mai intrebati daca nu vreti sa aflati raspunsul si nu mai deranjati daca nu vreti sa fiti deranjati..

Niciun comentariu: